października 16, 2016

Jak skrzynia na drewno stała się skrzynią na pościel


Jestem wielką fanką skrzyń, koszy, kufrów i tym podobnych rzeczy. U siebie w domu mam kosz wiklinowy i drewnianą skrzynię w której kiedyś przechowywano drewno na opał do kuchni kaflowej. Przywiozłam ją jeszcze jak mieszkaliśmy z moja mamą, wtedy miała być siedziskiem na taras i miejscem przechowywania różnych  ogrodowych szpargałów.

Z musztardowego koloru została przemalowana na kolor zielony, a na wieko przykleiłam piankę tapicerską i całość obiłam materiałem, który kiedyś służył mojej babci jako zasłony w kuchni. Tak wyglądało jej drugie życie. Na  zdjęciu mój wówczas trzyletni synek Piotruś bawi się w wycinanki.

Kiedy skrzynia wprowadziła się z nami do naszego domu wymyśliłam, że będzie ona siedziskiem w kącie salonu i miejscem na przechowywanie kocy, pościeli itp. Żeby się do tego nadawała musiałam ją najpierw umyć,wysuszyć, a potem w środku pomalować. Następnie wymieniłam piankę tapicerską na nową i materiał. Ponieważ jej ostatecznym przeznaczeniem miała być sypialnia, zdecydowałam się wybrać tkaninę z wzorem łowickim na czarnym tle. Tak wyglądała w salonie:

A teraz tak wygląda w sypialni:

 Nasza sypialnia to miejsce w którym dałam upust swojemu uwielbieniu dla wszystkiego co łowickie. Niektórzy twierdzą że jest "pstrokato", ale mi się podoba. 


2 komentarze:

  1. Świetny pomysł! :) Bardzo fajnie to wygląda i na pewno doskonale się sprawdza jako pojemnik na pościel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Faktyczne sprawdza się, nie tylko do przechowywania. Od 4 lat nam służy i nie zanosi się na zmianę😉

      Usuń

Hej! Cieszę się że tu jesteś! Jeżeli pododają Ci się moje Graty daj mi znać zostawiając tu swój komentarz! Zmotywujesz mnie do dalszego działania ☺

Copyright © Graty Agaty , Blogger