stycznia 11, 2017

Wieszak DIY




Mam prosty sposób na zrobienie wieszaka. Wystarczą do tego:
  • kawałek deski
  • drewniane kulki
  • wkręty
  • farba akrylowa albo serwetki do decoupage ( cokolwiek czym można ozdobić wieszak )
  • wkrętarka

Najpierw należy wyszlifować deskę. Moje deski to niedoszłe sztachety, postanowiłam zachować ich zaokrąglone końce by wieszak wyglądał ciekawiej.  Następnie malujemy deskę i kulki. Można też wieszak ozdobić za pomocą decoupage, wybranymi motywami z serwetek, papieru ryżowego lub innych papierów. Ja wieszak dla córki ozdobiłam resztkami papieru do scrapbookingu, natomiast ten dla syna jest pomalowany na miętowo.   W zasadzie ile głów tyle pomysłów na ozdobienie, można też użyć szablonów lub samemu namalować wzory. 
Po wyschnięciu elementów można przykręcić kulki do deski za pomocą wkrętów, a następnie gotowy wieszak można przykręcić do ściany.
I gotowe! ja zrobiłam dwa wieszaki: dla córki i syna. Świetnie sprawdzają się w pokoju 6 letniego bałaganiarza. Dzięki wieszakowi czyste ubrania nie są porozrzucane na podłodze i jest gdzie powiesić plecak!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszę się że tu jesteś! Jeżeli pododają Ci się moje Graty daj mi znać zostawiając tu swój komentarz! Zmotywujesz mnie do dalszego działania ☺

Copyright © Graty Agaty , Blogger