marca 04, 2018

Szmaragdowo turkusowe chyppy look




Zakupiłam na OLX taką narożną półkę.



 Nie szlifując i nie szpachlując, bo nie było takiej potrzeby, umyłam półkę i przystąpiłam do malowania. Użyłam do tego farb kredowych Vittorino. 


Zakochałam  się w tych kolorach, i obsesyjnie co mogę to nimi maluję. A więc, najpierw nałożyłam na półeczkę Szmaragdową kolię - dwie warstwy.




Po wyschnięciu, uzbroiłam się w świeczkę i tarłam nią blaty półki, ranty i te piękne toczone nóżki.



Przyszła kolej na nałożenie Turkusowego jeziorka - dwa razy. 


Kiedy farba dobrze wyschła, zabrałam się za przycieranie. Użyłam papieru ściernego 120.





Efekt zadowalał, ale czegoś mi brakowało. Zdecydowałam się , zaszaleć jeszcze z szablonem. Użyłam moich ulubionych rozet i szmaragdowej kolii.



Chropowaty wzór, przytarłam delikatnie papierem ściernym.



Całość zabezpieczyłam trzema warstwami wosku bezbarwnego Annie Sloan.













Mam nadzieję że się podoba!


Uwaga!!! Półka jest na sprzedaż! Zauroczonych zapraszam na OLX 😉 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszę się że tu jesteś! Jeżeli pododają Ci się moje Graty daj mi znać zostawiając tu swój komentarz! Zmotywujesz mnie do dalszego działania ☺

Copyright © Graty Agaty , Blogger