października 24, 2016

Komódka w jadalni zrobiona z toaletki PRL


Nasza jadalnia posiada tzw. Ścianę wyspę, na której od samego początku marzyła mi się jakaś niska szafeczka. Marzenie się spełniło gdy znalazłam w komisie toaletkę pochodzącą z PRL-u.

 
Na pierwszy rzut oka mebel był w dobrym stanie. Jednak przy bliższym poznaniu się okazało się, że jest trochę napoczęta przez kornika, szufladki są wyszczerbione, no i brakowało jednej gałki. Toaletka posiadała jeszcze trzyczęściowe lustro, które odkręciliśmy. Lustra są niestety porysowane, ale stelaż i rama są w dobrym stanie. Czekają zatem w ciasnym koncie, na swoją kolej. Na pewno zostaną wykorzystane, zwłaszcza że niedługo będziemy robić garderobę.
Przy tym meblu po raz pierwszy miałam do czynienie z fornirem. Zastanawiałam się czy zdzierać to do żywego i jaką farbą to malować. Ostateczne postanowiłam że wygładzę trochę fornir papierem ściernym 150.
Wspomniane dziury po korniku uzupełniłam białą szpachlą. Szczerby na krawędzi szuflad również starałam się szpachlą zniwelować. Trochę się udało. Dwie szufladki ozdobiłam decoupagem, trzecia pomalowałam na mój ukochany miętowy kolor, a front szafeczki pozostał biały. Na koniec mąż zamontował wyszukane w ciuchlandzie gałki ceramiczne, w kolorze niebieskim.



Bardzo jestem ciekawa jak Wam się podoba tak metamorfoza, i co myślicie o zamianie toaletki na komódkę. Zapraszam do komentowania!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszę się że tu jesteś! Jeżeli pododają Ci się moje Graty daj mi znać zostawiając tu swój komentarz! Zmotywujesz mnie do dalszego działania ☺

Copyright © Graty Agaty , Blogger